
Aktualności
Środa, 2012-05-09
Sklepy spod znaku „Produkt z WGRO S.A." z nową aranżacją graficzną
Sklepy warzywno-owocowe oraz spożywcze, które uczestniczą w programie „Produkt z WGRO S.A." od początku maja mają nową identyfikację wizualną okien i drzwi swoich witryn. Pod hasłem „zdrowe, świeże, wielkopolskie" ruszyła kampania promocyjna, która stawia sobie za cel wskazanie mieszkańcom Poznania i okolic, w których sklepach mogą kupić wysokiej jakości warzywa, owoce, produkty spożywcze, a nawet kwiaty.
Ciekawa, atrakcyjna grafika zdobi sklepy i punkty handlowe - to sposób na zakomunikowanie konsumentom, że producenci żywności, którzy poprzez Giełdę na Franowie dostarczają je do naszych osiedlowych sklepów dbają o to, aby były one zawsze świeże, zdrowe, najwyższej jakości i nasze wielkopolskie.
Akcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i prasie. W TVP Poznań oraz WTK pojawiły się już specjalnie przygotowane na tę okazję spoty reklamowe, a w Głosie Wielkopolskim ukazują się teksty sponsorowane.